fortsättningen...

Julena va de ja skulle skriva om men de snurrar en himla massa annat grejs i huvudet just nu....
Fick en sentimental känsla i kroppen när ja låg i badet å när ja kom upp leta ja upp en gamal almenacka där ja har skrivit ner en massa saker som ja har fundera på å hitta en grej som jag skrev för några år sen...
Att man har tänkt så många tankar....

Undrar hur många man har tänkt egenligen å hur många som har blivit nerskrivna....hm...en hel del får bli svaret...
men nu snurrad jag iväg totalt från julen...ler

Torsdags kvällen blev riktigt mysig...Mari, Micke och Uffe kom oxå hit å vi satt å spela spel, prata en massa skit å så...
De blev en upprepning på spelkvälllen förra julen kan man säga....Mor och far fick hem runt halv elva å de nadra runt fyra tror ja...Uffe va kvar här å vi va nog vakna till sju i alla fall....

William vakna tidigt på freda morgonen så de va bara att maka sig upp å sen blev de mys i soffan me Uffe hela dan....
Gjorde hamburgare me pommes på kvällen å sen blev de soffan igen....
Uffe gick hem runt två på natten....

Lördagen hände inte så mycke....william lekte me Linus å ja plockade här hemma....

Söndan va Kusin me familj här å vi bytte lite juleklappar....

Tack så jätte mycke för ljusstakarna....tror aldrig ja sa de då....men oj va glad j blev...har velat haft dem så länge....

På eftermiddan gick ja på bio me William å Linus...De blev madagaskar 2....den va väll så där om ja får säga mitt....
Efter bion blv de situation mellan W å L....jag fick ringa till L:s pappa så fick han komma å hämta L....

Ja å William gick hem, packa iordning lite grejs å sen iväg till morfar....
 Vi fick kyckling till kvällsmat...Jätte gott...mmm...
Jag började gå hemåt vid sju...Hann inte längt innan Mari ringde å fråga om ja vill bli me ut me devil....Å de vill ja ju så klart....Vi åkte ut på nån liten grusväg å de va totalt mörker...Va lite läskigt.....

Sen åkte vi hem å drack te....När ja satte mig här för att påbörja julehelgs händelserna ringde Uffe....Å sen blev de inte så mycke mer skrivet....

Har jobba måndag å idag å william har varit hos Morfar å Mormor....
Han kom hem idag å de e full rulle...De gnälls på precis allt å de käns inte alls bra....

Å så tror ja att ja e ifatt på ett ungefär....

Nyårs afton kommer bli en lugn historia (tror ja)
Willam å jag ska käka tacos å kolla på film hade ja tänkt...Mari å Tullan kanske skulle titta förbi....
Å som en vis man brukar säga "inga planer för de ordnar sig"....

Men nu ska ja nog göra mig klar för sängen...Även fast ja bara jobbat två dar den här veckan e ja helt slut....
Undrar varför....för sover gör ja ju på nätterna...eller??
Ha de bäst....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0