Mörkt å kallt...

Nu har de hunnit blivit december...vet inte alls vart de här året tagit vägen....Allt har bara gått så himla fort...

Idag blev vi hemma från jobb och skola pga huvudvärk hos oss båda...så de har inte blivit mycket gjort här idag... Har lyckats lagt ut en ny laddning me kläder på tradera å sen va de inte så mycke mer....

Men anledningen jag satte mig här nu va för att alldeles nyss läste jag en krönika om att hoppa....
Å då va de inte om att hoppa högt eller långt, utan att våga hoppa...
Våga släppa taget. göra nå nytt och leva ett annat liv...

Jag vill å va jag vill men skit va feg jag är...Jag behöver den där människan som tar tag i mig och säger "nä nu åker vi" eller "nu flyttar vi" eller vad som helst egentligen...Jag vet att jag inte vill sitta hemma varje helg å inte göra så mycke men jag vågar helt enkelt inte göra nå själv...Men varför egentigen??? Vad e de som  e så farligt?? Vad e de som kan hända??

De närmaste jag kommit nu på sistone e att börja leta lgh i Örebro, men vågar jag flytta???
Jag har oxå börja kolla upp danskurser...tänkte att de e väll ett bra sätt att börja lära känna nytt folk...
Men jag som med noll takt känsla kankse borde börja tänka om å börja sticka vantar istället....

Jag vet inte egentligen vad det e ja vill ha sagt idag...de snurrar på så mycke i huvudet nu så ja blir yr...

Skiter i de här för nu....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va söt din klocka va!!!! Glömde skriva d sist!!! Mår ni bättre idag??? KRAM

2008-12-02 @ 10:50:50
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0