Vi kom iväg....

....till både jobb å sloöa idag, men attans va trötta vi va bägge två...
Ja tryckte säkert på snozzen minst fyra gånger och William sov fortfarande när ja åkte...
ringde å kolla så han va uppe vid halv sju å de va han...Men de va segt....
Som tur va fick han åke me tremänningen mickan och hennes pappa till skolan...

På jobbet har de  varit fullt ös...En hel bunt me ritningar att fixa....
Hann inte klart me alla så de e bara att fortsätta på måndag...

På bussen hem fick ja en chock när ja närma mig byn...de va ju en massa snö här jämfört me i örebro...
passad oxå på att skicka ett grattis mess till far som har namnsdag idag...GRATTIS...
Å ja blev jätte glad för att ja fick ett mess tebax...kram

Jätte mysigt...E så fint med alla ljusstakar och stjärnor i fönstrena å ljusslingor i träd å buskar...
men ikväll njuter ja av tystnaden i lägenheten...William är hos sin pappa så de e helt tyst här...

Håller fortfarande på att vänjer mig vid att det är liv å rörelse här hela tiden nu när han bor bara hos mig....
Har kommit på att jag varit väldigt bortskämd förut med att kunna göra vad jag velat varannan vecka..
Inte för att ja inte vill ha William bo här, men har man varit helt solo varannan vecka i två år tar de en stund att vänja sig...
Fast det känns helt rätt att han bor här...det känns som om han har hittat ett lugn i sig själv å blivit lite mer harmonisk...
Vi bråkar fortfarande ibland men de blir inte lika intensivt som de va innan...
Nu kan han få bli lite arg varje dag istället för att bara släppa ut de varannan vecka som han gjorde förut...Då fick ja ta allt som hänt hos hans pappa oxå....
Han sa tom själv här omdan att nu är han nöjd, så här vill han bo....Och är han nöjd e ja de oxå....

Nä nu ska ja bädda ner mig i soffan me ett glas vin å kolla om de e nå bra på burken...


ta hand om varann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0