Å vilken dag...

Idag har de varit en jätte bra dag, förutom disskussionen me sonen imorse...
Han vill inte åka till morgin fritids längre, å de e helt okej för mig...Men att jag ska behöva tjata att ungen ska äta fukost innan han åker till skolan...
Känner inte barn att de e hungriga???
 Han körde en fuling imorse oxå...Han ringde till jobbet å sa att han hade sååååå ont i axeln att han va tvungen att va hemm från skolan å jag skulle komma hem från jobbet...
Sa till honom att om man har så ont i axeln måste man nog gå till mr dr å då gick de plötligt över....
Vet inte om de e nå i skolan han inte vill till för han vill inget säga men det har varit många undanflykter nu för att slippa..men han kom iväg i alla fall å i tid till plugget....

Själv har jag haft "kvartsamtal" me chifen idag...
Då ska mam sitta i tt rum å berätta va bra man e på att göra sitt jobb,
nästan intill perfekt och i nästa stund berätta va man kan förbättra...
Tror inte de blev mycke vettigt sagt förutom att jag måste vara på jobbe för att få ha de kvar....

Resten av dagen har flyttit på bra...Alla jobb ja gjort idag känner jag mig riktigt nöjd med....
Speciellt vetsningen av tapparna...Fick reda på idag oxå att i april e de dags att lägga nya svetsprov...
UjUjUj hur ska d gå??
Får väll börja öva nu...hahaha...nä riktigt  så illa e de inte...

Hemma blev de mos å köttbullar till kvällsmat och efter det ett infall att göra muffins...
Micke berätta att han hade käka muffins me dumle i...å de va vi ju tvungna att pröva....ojojoj d va riktigt gott...
Så jag funderar på att baka en plåt me såna åt honom som tack för idèn...

Nu har lille plutt gått å lagt sig...E riktigt stolt över honom att de trots allt tjat går så bra att han bor här på hel tid nu... Det har ju ändå bara gått en vecka...

Men de får nog snart bli sängen...Har en ny dag på jobbet framför mig å sen tvätttid kl 22 - 07 å så upp å jobba igen...

Skickar ett krya på dig uppe i filefjell å hoppas du mår bättre...Kram


Å till er andra...Ta hand om sig nu




Kommentarer
Postat av: Jenny

ASG Skitsöt bild ju...hihihihi...Ja tors efter tvätt blir inte skojs...

2008-11-18 @ 21:40:22
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej!! Undrar bara hur är de själv på morronen är du hungrig då å äter frukost?? Grattis i såfall!!!

2008-11-18 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0