Letar å letar för fullt...

Nu har jag fått en idé i huvudet som känns jätte bra...Jag har börja kolla efter lägenhet i örebro....Tänk va skönt att slippa åka buss varje dag, få mer tid me william, spara pengar på buss, kunna skaffa både honom och mig en fritidsaktivitet utan att de ska ta hela nätterna innan man kommer i säng och att William får byta skola....Hans trivs inte jätte bra i den han går nu å de känns som ett bra tillfälle att byta nu när han ska börja fyran efter sommaren och de ändå ska bygga om den skolan han går i nu och flytta runt på en massa elever till andra skolor....

Idag har vi kommit iväg båda till jobbeet å skolan...William hade sin vanliga tele terror på morgonen å hade frågor om nästan precis allt man kan fråga sin mamma om...de e kontigt...när jag är hemma vill han aldrig prata men så fortjg går ut om så bara till ica så ringer han å undrar saker...
Men han kom iväg till skolan å i tid till och med...
Själv har jag haft en riktigt bra dag på jobbet...har byggt fotsteg till loken...jätte små söta saker...
(om man kan säga så i verkstas industrin) *ler*

Mamma va in på jobbet en sväng och fick se vad de är jag egentligen gör hela dagarna...Tror både hon och jag tyckte det var kul att titta på och få visa upp...Vet inte om de e många som tar me sig mamma till jobbet...*ler*
Sen kulle hon iväg till sjukhuset å göra nå test...Möte upp henne igen vid tre och åkte bussen ihop hem...
Mamma följde med hem hit och åt broccolisoppa (en av sonens favoriter) m baugett och marängsvisch till efterrätt...
MUMS

Prata me en gammal svetskurskompis på kvällen...va jätte kul att höra ifrån honom...Vi har sagt sen vi sluta på kursen, förra våren, att vi ska fika nån dag men vi har inte lyckats matcha schemana än...Men som de säger om triss...
"plötsligt händer det" haha...

Nu sitter jag och väntar på att kusinen ska komma...vi ska börja tvätta kl 22...
Känner redan va trött ja kommer vara imorgon...Gäsp
Blev lite ändrade planer här så de blir inget tvätt maraton inatt utan jag får sova...Ska nu bara försöka komma ifrån daorn i tid å i säng...
Så godnatt på er å sov så gott å
ta han om sig


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Visst var de kul att se var du tillbringar dina vardagar,hade en annan bild i huvet, o så var ju dina jobbarkompisar riktigt trevliga!!!

Tack för maten! Kram mamma!

2008-11-19 @ 23:54:24
Postat av: Jenny

Hallåj! Du, såg nyss att nästa EFIT-dag e imorgon lördag 22/11!!! Hahahaha... Så packa lilla kameran och lilla datorn =) Blir många kartonger på dom bilderna lr??? Kramis

2008-11-20 @ 12:48:31
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0