Myslördag

Nu har vi haft en riktig mys lördag här hela dagen....Kolla tv å film och käka tacos...
har pyssla lite oxå me mina krokar i hallen men vet inte om jag blev så nöjd...
De ser om möjligt ännu mer stökigare ut än innan...
Så den organiserade vintern vet ja inte om den blir av...

Måste få skryta lite över sonen...vi hade en hel dag i örebro igår och allt va helt underbart...
William hade studiedag och jag hade tagit semester....

Va först ner till jobbet en sväng å kolla loken och hälsa på lite folk....Sen gick vi till "pasta" och martina och käka lunch... Tog oss vidare upp på stan där vi kolla runt i leksaksaffärer innan vi möte upp syster/moster och gick å fika....
William hade kolla in en Ben10 klocka som han ville köpa så de gick vi tillbaka å gjorde efter fikat....
Gick i lite andra affärer oxå innan de va dags att åka hemåt me bussen....

Allt va precis som jag hade hoppats att de skulle vara igår....

På kvällen ringde Uffe och berätta att han va på g till Kopparberg men att han hade
så ont så han visste inte om han ville egentligen....
Ja bjöd in honom hit istället på java och fick nästan ett lättat ja tack....

Han kom hit å vi satt å prata och drack java varvat me att vi hjälpte Willian ne tv-spelet....
Gick och la oss runt elva tolv nånting och hade djupa diskussioner om livet, världen, kärleken och en massa annat...
Somnade på hans arm och sov så gott hela natten...
Vid åtta imorse väckte han mig och sa att han skulle gå hem för han hade så ont ...
Jag förstår att de e jobbigt att vara borta när de gör ont, men samtidigt känns de aldrig så tomt som när man somnar med honom och att sen få vakna ensam...
Men nu e de viktiga att Uffe blir av med värken så att han mår bra igen...Lider med honom...
Man ser att varje steg smärtar och att hur han än ligger i sängen gör det ont...

Och efter ett klagomål igår ska jag försöka bli bättre på att uppdatera bloggen...
Har ju förstått att det är folk som läser...

Men nu ska de bli Indiana Jones och mera lördasg mys med sonen....
Så till nästa gång, ta hand om sig och ge nån du tycker om/älskar en kram.....

KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir så glad att shoppingen i Örebro gick så smärtfritt,så skönt för er båda... hälsa Uffe att han ska krya på sig,måste nog gå på nån behandling.

Kramiz till er!!!

2008-11-29 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0