onsdag å här e vår dag...

 så här sin min morgon ut nästan varje morgon...fast lite olika tider beroende på dag... 
8:30 varje morgon samma sak fast lite olika tider...E de inte klart snart???
         jag vill ha KAFFE....
 Ut å rökte å funderade på om ja skulle kratta lite...men gick in igen...brr
9:30 gick ut å rökte  passad på att fundera på om ja skulle kratta bort alla löv...
men gick in igen...brr

   william i full färd me nys spel på datorn
10:30 daglig dos av datan




11:30 nyss ner kommen till kusinen...







12:30 lunch me kusinen, hennes barn, william(som inte ville va me på kort) å micke




13:30 å lunchen avklarad....william me kellie i vagnen....



14:30 alla barn + "lite" grejer inpackade i bilen...


15:30 Ute i kusinens nya hem...barnen leker å jag tvättar fönster...
16:30 utsikt från huset...


18:30 på väg hem




19:30 Hemma å sonen kollar tv...

Kommentarer
Postat av: Jenny

va bra d blev!!! Och tack igen för fönstren!!!! Ska ge mig på min bilder nu...

2008-11-13 @ 10:00:19
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0