Torsdag...

Innan jag satte mig här hade jag en massa saker att skriva men nu blev de blankt i "huvve".....

Vad har hänt idag???

Jobba som bara attan, svetsat skorsten å byggt pottskåpsskydd....

Kom hem till byn runt fyra och gick å fika helt solo på centrum cafet...va riktigt mysigt...blev sån där  vardagslyx för, 30 kr...
(måste hålla i pengarna nu innan jul) :)

Gick å hämta Billen vid fem på friids å möte upp mormor. Vi skulle lån klippmaskinen och klippa sonen....
Fick en julstjärna av henne å Billen fick en chokladkalender...tack....
                                                                                                                                                             
Mormor följde me hem en sväng och sen rök håret av...De blev en riktigt snygg tuppkam..
(Kort kommer sen) 

Till kvällen åt vi pannkaka (som varje torsdag) och sen har de inte hänt så mycke mer idag....

Men man får väll skriva mer en annan dag...

Imorgon ska jag och sonen till Örebro å ha mys dag...Tror vi ska ner en sväng till jobbet och kolla loken och sen ska vi kolla i leksaksaffärer och gå å fika....ännu mera vardagslyx....:)

Men nu får de bli sängen....Ta hand om sig alla å hitta på nå eget vardagslyx.... *smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0