...å host å prosit

Varför släpper aldrig den här jäkla förkylningen???
Jag vill må bra nu när solen lyser ute om dagarna å man kan suga åt sig energi...
JAG BEHÖVER ENERGI....

De känns som om allt håller på å förändras men vet ändå inte vad eller varför....
kanske e feberyran som pratar men de finns en sanning i det här....

Om några mån ska ja flytta men vet inte  om ja egentligen vill....eller flytta vill ja men ja vill hitta mitt hem....
Ska de va så svårt att hitta den känslan ??

Kanske e de så att ja ska bo i ett tält medans ja kommer på vad jag vill göra med mitt liv...
eller en sak vet jag att jag ska göra...elller kanske två....

Vad har hänt i livet då sen igår??

Lina va en ängel igår å kom hit me alvedon å nässpray, TACK du räddade mitt snorande....hihi
Vi käka kebab igår kväll hemma hos uffe å satt å prata en massa konstiga grejer....
Kollade oxå på ett gammalt Bigbrother avsnitt....Va tänkte de människorna på som ställde upp??
Va tänkte folket som kollade på de då å ?? Vilka e de som har de värst?? De som blir inlåsta eller de som tittar på??

Nä nu snurrar de vilt i huvudet här....

ha en bra kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0