Lååååång fredag

Oj va den här dagen känns lång....Undrar om de e däför den heter långfredagen??
Pratade me Bills om påsken här för nån dag sen å kom fram till att jag vet nog faktiskt inte varför man firar den...
Eller jo ja vet att de har me han Jesus att göra, men sen då??
E ingen troende människa så ja har inte dirket brytt mig men varför ska ja då fira??
Hm....Djupa tankar så här på en fredag....

Nu har jag nyss kommit hem från en jätte skön promenad me Anne....
Blev många djupa disskusioner där oxå...Skönt att prata me nån som förstår en, inte dömmer en å e ungefär lika förvirrad som en annan....Så tack för att du fick mig me ut....=)

Nu håller ja på å plockar här hemma å lagar till mig en kyckling i ugnen....mmmm luktar jätte gott...
Fick en igår ifrån Annsofie....D hade visst beställt en himla massa.....Tack gums...

Ha en underbar låååång fredag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0