Onsdag..

Ja men så att nu va den här onsdagen slut.....
Trodde imorse när ja vakna (innan tuppen) att allt i mitt kaos höll på att ordna upp sig...
HAHA va fel ja hade....
De e när man e på botten som de onda demonerna från förr ska komma på å knacka på....
När det redan dammar i plånkan e de alltid nån mer som vill ha peng....
Å de e väll klart att man ska göra rätt för sig men måste ALLT jämt komma på en gång??

Skit samma.....

Dagen har nog sett ut som de flesta andra för övrigt....
Varit å jobba, tjata på sonen, fått höra om en ny affär me "saker som du inte visste att du behövde" sortiment....
Låter som något helt i min smak..... =) Har oxå hunnit me en java hemma hos Lina....
Mer då...hm......jo vi har varit å simma idag....riktigt nice va de......Lina hade me sin lilla syster idag, hon å Bills lekte hur bra som helst ihop....så skönt va de....Hann me en sväng i "lådan me en massa lampor" oxå....
Brunn å fin till sommaren.....

Nu ska ja krypa ner i sängen å ladda inför morgon dagen....
Ska då iväg till dr å höra hur min framtid ser ut....En del går till spåtanter, jag går till vårdcentralen... =)

ha en underbar natt å låt alla drömmar få er att "fly high".....
Kram

Kommentarer
Postat av: syster

Vad é det för en á affär??? ♥

2009-04-09 @ 05:05:07
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0