Snörvel, prosit å host host

så har de sett ut här sen i måndags....Inge kul alls....Å igår kom febern oxå....Va ska man göra för att bli frisk igen...
JAG VILL VARA FRISK...
E trött på att ligga på soffan...Jag vill jobba....Jag vill till å me städa här hemma (så tråkigt har jag) men det finns ingen ork till de...Lyckades tvätta en maskin igår men va tvungen att vila emellan åt....
Bara att sätta på java tog sin lilla tid....en timme att ta sig från soffan till köket, en kvart att ladda bryggaren, ungefär lika lång tid att ta sig tebax till soffan å en lååååång timme innan ja orkade gå å hämta mig en kopp....
Usch å bläää....

Ja som hade så STORA planer för helgen...Nu blir man väll liggandes inne å tycka synd om sig sj....

Hoppas ni andra får en bra dag i solen....Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0