Undrar va som händer här näst...

Varför kan inte jag vara den jag är??
varför ska ja lägga mig själv åt sidan ??
varför finns de människor som tror att de kan klampa, trampa å bara gå på i mitt hjärta??
Å största frågan av alla, hur kan ja tilllåta de??

Varför kan jag inte le å skratta å vara den jag är??
Varför ska ja kliva åt sidan för att nån annan ska få ta plats??
Varför ska ja må dåligt när jag inte gjort nå fel??
Å frågan är, varför låter jag det hända??

Varför ska jag bry mig om människor ??
Varför ska jag släppa in  nån alls??
Varför ska jag låta mitt eget jag bli lidandes för att nån annan ska må bra??
Å frågan är, vad har ja för de??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns här för dig när du vill/behöver prata..

Älskar dig Helena du är en väldigt bra människa som ändå orkar vara den är fast det är jobbigt.



Puss Och Kram

2009-02-16 @ 22:29:09
Postat av: K

Dom tuffaste prövningarna hamnar på den starkes lott just av den anledningen att endast den kan ro dom i land och ändå komma fram även om vägen dit kan vara stormig... Finns här vet du...

2009-02-17 @ 09:28:56
Postat av: mamma

En liten bön:

Ge mig sinnesro att acceptera de jag inte kan förändra.

Mod att förändra de jag kan.

Och förstånd att inse skillnaden!!

Kram mamma

2009-02-17 @ 12:34:15
Postat av: storasyster

Vi är inte mer än människor! Men det braddar dem som klarar att resa sig upp starkare efteråt! Någon annan skulle inte klara det - visst, det är orättvist... men det är bara att leva vidare. Belöningen kommer! ♥ Älskar dig syster!

2009-02-17 @ 17:33:27
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0