3 jan

Idag e de lördag...den första det här året...Tänk att de kommer vara en massa lördagar till innan nästa år...
Man längtar till löran nästan hela veckan för då har man inget jobb att göra, inga måsten, inga tider, utan man kan bara vara..
Å de e de jag gör idag...Men jag känner mig så rastlös...

Satt uppe halva natten å skrev...Kändes skönt att få ur sig lite ord som jag vet att ingen annan kan/ska läsa....
å många ord blev de...kanske e början på en bok...:)
fast då ska ju andra läsa å de...hm.....kanske får ändra om lite...Eller så får jag börja om helt från början å hitta egna karaktärer i huvudet....
Jag har alltid tyck om att skriva så de kanske e dags att ta tag i de igen....De e ju bara att satsa egentligen....
vad har man att förlora...blir de ingen bok har jag ju i alla fall försökt, eller hur....

Men oj vad jag babblar på om "boken"...

Kollade på n dokumetär nu på dan om kortväxta människor....
Man tycker ofta att man har de så svårt å så jobbigt, men tänk vad vissa andra människor får kämpa för att vardagen ska gå runt...Tänk om man skulle vara 104cm lång å väga 16kg....då kan man kanske börja fundera på vad ordet jobbogt betyder....De mesta de gör får de kämpa som attan för å jag belv lite mamma stolt över att se vilken kämpar glöd som finns...de e sådana dokumentärer man ska se för att vekligen fatta hur lyckligt lottad man är...Jag är en helt frisk människa (medecinskt sett i alla fall :) ) jag har en helt frisk son...Jag jobbar å han går i skolan...Å vårat största problem är vad vi ska äta till midda varje dag...de e ju nästan så man skäms....

Mycke konstigt bladder idag....jaja de måste va en sån dag ibland oxå....
ha en helt underbar dag....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0