Allt på en gång....

Oj va mycke grejer de händer här....å inte alls så många roliga grejer som ja skulle vilja....
De e därför de inte blivit så mycke skrivet här på ett tag....å idag känns egentligen som ett undantag från breaket....

Mycke har förändrats på bara några dagar....

Har nu försökt komma på ungefär fem/sex gånger på vart ja ska börja å hur ja ska förklara men tror inte ja kan...

Men i detta inlägg vill ja säga till alla vänner å släktingar att ja uppskattar så att ni finns...
Vet inte hur jag skulle orka mig igenom allt som händer utan er....

kanske låter väldigt diffust men när orken återkommr å "vägen ner" har vänt ska ja förklara mig mer....

kan väll säga så här mycket nu:

Min älskade son håller på med en basutredning som, troligtvis ,inte kommer sluta där utan vi kommer få gå vidare till andra instanser...

Nu ska ja kolla dokumentären me Lars Winnerbäck...

Ta hand om er...jätte KRAM

Kommentarer
Postat av: syster

Du är otrolig i mina ögon! Ni grejar det här! Älskar er så mycket!! BAMSE KRAM!!!

2009-01-15 @ 05:14:37
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0