Ja vill sova....

Hur kan det vara så svårt att somna?? Jag fattar inte...jag har alltid tyckt om å sova, så länge ja kan minnas i alla fall, men nu e de tvär kört....Inatt har de väll blivit en timme max två men inte i följd....va uppe å rökte å drack vatten, va på toa å plocka ögonbryna, hitta en bok som ja inte läst på länge å läste ca en tredjedel av den....Har försökt alla tips å knep snart för att kunna somna men de gåååååår inte....
Blev jätte avundsjuk på sonen som la huvudet på kudden å efter tre min sov han...Varför kan inte jag??

Orkade inte försöka mer vid halv nio så då gick ja upp å gjorde java....
Åkte sen till Öre me Lollo å handla mat...lågkonjuktur igen...*S*...på willy¨s....
sen blev de en snabb sväng på Marieberg å sen hem igen....

Mari å tullan kom hit på en snabb java...å snälla tullan hjälpte mig packa upp grejer...(fast nu lite senare på kvällen när ja va in i badrummet hittade jag colan till soda streamern på badkarskanten)...*s*...Men tanken va ju god....

sen kom mitt älskade gudbarn på en snabb visit...de funderar på att flytta tillbaka till byn så de va här å kolla på hus...
Vi prata lite om hur de går i skolan för henne, om hennes syster å lite andra *hemliga* grejer...
Fick ett brev av henne oxå där hon hade skrivit en dikt till mig....Ja hoppas sååå att hon flyttar närmare...

Billen har varit uppe hos mormor å morfar idag....De skulle åka pulka men det hade varit jätte blött så de blev inte så många turer...Så de blev til att spela yatzy istället....

Nu har han gått å lagt sig å de ska väll en annan oxå försöka me....Kanske ska prova ett sånt där piller som dr gav mig...

Hoppas ni andra får en godnatts sömn i alla fall...Kram



Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du får sova,tror faktiskt att du kommer att vakna helt utvilad i morronbitti.Mamma brukar ju ha rätt för de mesta iallafall! Sov Gott!!!

2009-01-25 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0