Nära å kära...

Idag har varit både en bra å en dålig dag....Men mest bra tror ja...

Labolina kom hit igår kväll å de blidde en riktigt mysig kväll...Vi satt å prata om livet, kärleken å hoppa bungyjump...ler...
Vi kollad på en jätte spännandefilm från typ svart/vita tiden....va jag hann se innan ja gick å la mig var det en "tant" som sprang omkring i skogen å blev omringade av en massa snubbar i svarta kläningar...Hon blev oxå i lurad nå starkt sömnmedel av sin man å fick värsta deleriumet....Den gick på TCM natten till tisdah...Nån som vet va de va för nån konstig film??

Idag va de segt upp ur sängen...vill inte....Men Billen ska ju iväg till skolan så de va bara att säga hej hopp å skutta ur vid halv sju....tur att kaffebryggaren va laddad....Efter mycke tjat fick ja upp den älskade sonen ur sängen å iväg till skolan....
Tog me mig datorn å kaffekoppen upp å la mig i Billes säng å kollade lite tv....Ville inte störa Labolina som låg å sov på soffan...Jätte mysigt va de i alla fall, kanske man ska göra varje morgon....

Prata me pippi på msn så hon kom hit på morgon java å så blidde de en promenad ner till byn å lite shoppande...
Man ska ju försöka vara sån ekonomisk så vi gick en bra bit för att köpa billigare kött än på ica:t hemma...E de lågkonjuktur så e de.....;)

Kom hem igen en timme senare och fortsatte kolla datorn....hade oxå då en liten "down"....hela huvudet "låste" sig och allt blev bara tomt....Blev bara sittandes på en stol å gjorde ingenting.....Känner mig så sämst när de händer....Hela hemmet känns som om det rasar isär å ja e så rädd (eller fel ord egentligen, men i brist på ett bättre) att alla ska se hur lite ja orkar just nu....Att jag bara gör det som måste göras å inge mer....Helst skulle ja bara vilja ligga i sängen å inge mer....Men lyckades i alla fall rycka upp mig igen å....

......vid halv två hade ja skit tråkigt å gick å väckte *L*...
Käka lite rostmacka me ägg på å drack te ihop....

Fick oxå veta att A å R fått sin bäbis...en lite pojke blev de....JÄTTE GRATTIS.....

 kom pippi tillbaka å drack lite java....Men de kund ha blivit nå helt annat om man läst messen vi skicka till varann....hahaha....bra att man har koll....

Vid halv fem gick ja å *L* å mötte upp Lina å sen ner för att hämta Billen....Det hade visst varit ett jätte bråk på fritids idag...Fick inte reda på så jätte mycke för fritidsfröken visste inte sj så mycke så de skulle reda i de imorgon....
Gick vidare till byn å käkade på torg pizzan....satt å kolla igenom bloggen igår å blev såååå sugen på deras kebab (som de finns ett kort på) 
På vägen hem va de mest bara att tjata på sonen...Väll hemma blidde de lite mer java å mera dator....
 Klockan bara rann iväg å så va de dags att få sonen i säng...vilket alltid brukar vara ett långt tjat,
men ikväll gick de riktigt smidigt.....han va i säng vid halv nio å så läste han för mig....När ja gick ner skulle han lösa lite korsord å sen sova....Vid halv tio hörde ja å *L* hur de snarka som bara den där uppe....:)

Efter det har jag blivit övertalad att bli me i facebook, som ja länge har stått emot....Men ja tackar min sega dator för att de inte funka...haha...men skulle ja inte fixa de sj nu skulle nån annan...hm....göra de åt mig....
Så ja får väll klappa lite på datorn å hoppas den vill mig bättre imorgon....

Nu kollar ja å *L* på tv å snart blir de sängen för mig....Bille plutt plutt ska ju iväg imorgon oxå...

ha en jätte bra kväll (eller natt hann de visst bli)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0