dåligt me inlägg....

Usch va dåligt de har varit me inlägg på ett tag nu....
Har inte funnits kraft till att skriva....(håller ju fortfarande på å försöker fylla tratten)

Pratade med min dr idag....Hon berätta att hon ska sluta på vc om två veckor....
Varför ska alla dr man får förtroende för slut??
I alla fall....Nu e ja sjukskriven 75%...Ska alltså jobba två timmar om dan....(undrar va chefen kommr säga)
Men de känns bra för mig vilket känns som om de e de viktigaste...När ja försökte jobba 50% mådde ja skit dåligt mest hela tiden...men jag vill sköta mitt jobb å tjäna mina pengar, så de e nog bra att börja från schratch....
Vi pratade oxå om antideprissiva piller....vet inte riktigt va ja tycker om de än, men ska i alla fall fundera på de...
Orkar inte må så här länge till....å kan pillerna hjälpa e de kanske inte så dumt....

Imorgon blir de sjukhuset med sonen....Han har väll troligtvis polyper....
Han har varit vresig precis hela dagen å inte velat lyssna på nånting som jag har sagt....
Nu på kvällen rök vi ihop då mitt tålamod tog slut....
Men de slutade bra....Vi pratade om vad de e som trycke honom å varför de blir som de blir ibland....
Nu ligger han å sover å jag hoppas å tror att morgondagen blir bättre....

Nä nu får de bli duschen å sen sängen (med sin nya placering, vilken i ordningen vet ja inte haha)
Ha en underbar kväll....

P.S vem e den mystiska björn hanen?? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0