Solen har äntligen titta fram....

Å vilken underbar dag de här har varit.....När ja vakna imorse av mig själv vid nio helt utvilad va jag redan nöjd med den här dagen men den blev bara bättre....
Framåt tio fick ja ett ryck å börja städa här hemma....har hunnit möblera om (ja ja vet nu igen), putsa alla fönster på nedrevåningen, diska, tvätta, dammsugt, organisera garderoben i hallen å äntligen tagit mig till komposten med ljungen från förra året....
Allt bara känns sååå skönt.....
Billen kom hem vid två å han va oxå på ett jätte bra humör, vilket e lite ovanlig när han kommer från sin far....
Vi fikade lite, pratade igenom helgen å va som hade hänt å så....
Sen hade vi basket tävling.....Jag vann....yehooo....haha....
 Men Billen kämpa tappert å i slutet tror ja de stod 9-10 så de va jämt....Men han försöker alltid ändra reglerna för att han ska vinna...Även denna gång....vi körde först först till tio me varannat kast....då vann han...sen blev de att vi skulle köra till tjugo, fyrtio å femtio å alla de ggr vann jag å de va då han skulle ändra regler....han skulle ha den lilla bollen, stå närmare, kasta dubbelt så många som jag å en massa annat....haha....men ja vann i alla fall....

Värsta lyckokastet...haha


Å helt underbart väder.....på förmiddan va de lite grå mullet men runt elv börja de spricka upp å vid ett fanns de inte tt moln på himlen....Hjälpte ng till en hel del för de goda humöret....
Blev lite positivt i tratten så att säga....ler....

Å för första gången på väldigt länge vill jag åka till jobbet imorgon....allt bara känns så bra....
Men den här gången ska ja göra som dr sa å verkligen koncentrera mig på mig själv...
så de ska jag göra nu med en kopp te å en film....
Ha en underbar sönda kväll.....

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilken underbar dag du verkar ha haft.. Njut filmen och din kopp te. Det är du värd... :)

2009-03-15 @ 21:04:28
Postat av: syster

Vilken härlig dag! Önskar er fler sånna :) Fina bilder - saknar er! ♥

2009-03-16 @ 01:32:48
URL: http://tessattack.blogg.se/
Postat av: Lina

Du ska alltid tänka på dig (och självklart sonen)

se till att du mår bra, så kommer allt eftersom att flyta på =)



Finns här alltid.



Kram

2009-03-16 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0