Ångest??

Jaha då satt man vaken mitt i natta igen me tankar på famtiden...Kommer den att fixa sig så som ja vill att den ska göra??
Kommer det att bli så som ja vill att det ska bli??
Kommer jag fixa jobbet nu??

Nästa vecka ska ja börja jobba 75%...det känns både bra å dåligt....
Bra för att jag tycker om mitt jobb, jag tycker om att åka dit å träffa mina "arbets"...=)
Dåligt för jag är rädd för att misslyckas igen å för att jag ska fortsätta vara så förvirrad som jag är just nu....

Har fått höra från min psykolog att det inte e konstigt att jag är förvirrad i "mitt tillstånd" men jag vill inte ha mitt tillstånd, jag har inte bett om de här å jag vet att jag kan så mycke mer än va ja gör just nu....
Han sa oxå att jag måste försöka stressa ner å ge mig själv tid...Svaret tillbaka blev att jag har inte tid....
Å de e sant...jag har int tid att må så här...jag behöver lägga min tid på andra saker än mig sj, men enligt honom e de precis det jag gör fel...Jag är inte sjukskriven för att jag ska få tid att diska, städa å tvätta....Jag är sjukskriven för att ta hand om mig...MIG....
Å det e väll de jag är sämst på.....


Men jag måst få skryta lite över mig sj...Imorse hade jag å sonen en sammandrabbning....Han vägrade gå upp ur sängen  när jag väll lyckades få upp honom hade jag redan missat bussen...Vart lite upprörd men tänkte sen på va jag  har läst att ja ska försöka göra..."undvika hårdsmälta"....
Sonen blev riktigt sur här å tyckte att han skulle åka till skolan för att slippa ta diskussion....Men jag tycker inte om att skicka honom till skolan när vi e osams....Så han fick snällt komma in igen å så satte vi oss i hallen å pratade....
Vi pratade om hur vi skulle lösa det här med att han är så morgontrött...(vem e inte de kl fem)....Vi kom i alla fall till en lösning som vi ska prova nästa vecka....
Men i alla fall, snart kommer skrytet...När sonen väll hade kommit iväg ville jag bara ge upp....
Jag blev sittandes på köksgolvet å tårarna bara spruta...Hade tänkt skita i jobbet idag å bara tycka synd om mig sj, men jag tog mig iväg...STOLT....Det är många ggr som det inte har funka så de blev som en dubbel dos me energi....Jag bde sa till mig sj å fixade det sj...Mera STOLT...

Ska jag kunna lösa allt som har hänt på sistone lär jag börja nånstans å pengar lär gå åt så vart ska man va om inte på jobbe....

Nu ska jag försöka sova lite igen...Ha underbara drömmar inatt...
Å kom ihåg...Just du e bäst....=)

Kommentarer
Postat av: anngerd

Starkt att du tog dej iväg iaf gums!!! :) Allt löser sej så småningom, det gör det ALLTID!! Och du är en kämpe, det vet jag att du är!! Du är toppen!

Massa kramar din vän anngerd ;) (grannen);)

2009-05-08 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0