Disk....

Finns de nånting jag verkligen hatar att göra så e de att diska...Usch va ja hatar de...släpper hellre tvätten till tvättstugan än ställer mig vid disken....Å ja vet att om ja skulle ställa mig direkt efter vi ätit här skulle de aldrig bli så myck, men de sista dagarna har de varit mycke folk här, det har grillas, ätits ostar å druckits en massa olika drycker å allt detta kräver ju sitt att äta/dricka ur/på....Å de märks på diskberget....
Sen att man vart lite jätte mycke för full i lördags å fortfarande e lite bakis har ju gjort sitt me viljan att vilja ställa sig där...
Men igår kväll fick jag ett samtal från en människa som ville komma å kolla lgh idag....Så då blev man tvungen att ta tag i allt på en gång....

Så efter jobbet skulle ja hem å fixa o dona som bara den va de tänkt, men de blev inte riktigt så....
Blev liggandes på soffan å mådde piss å bara tänkte på hur mycke ja hade att göra här hemma innan de skulle komma å titta....Så när de kom ett mess att de inte skulle titta in här idag jublade jag nästan....

Men disken har jag börjat me å tagit mig igenom hälften på ett ungefär....De va MASSOR....hela diskbänken full....Usch
Kanske ska ta mig ett ryck till efter de här...eller gå å sova kanske....

Jobbet idag då....De har väll gått så där....Skulle bygga fotsteg men fatta ingenting på ritningen....De vart som grekiska i huvudet....Kom heller inte ihåg hur man skulle göra me bockningsmaskinenså då fick lagbasen visa mig om å om igen å ja fatta inte i alla fall så till sist gjorde han bitarna åt mig...=) så nu e alla bitarna klara, bara att svetsa ihop dem imorgon....=)
Fick oxå en praktikant till jobbet idag...Han ska gå me mig den här veckan, stackarn...haha
Närå de går nog bra...Men han kommer mest få göra förarbeten för mig...typ klippa plåtar å borra å sånt...
I alla fall första veckan nu....

Ne nu ska ja kolla slutet på csi å sen blir de sänga....

Ha en underbar kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0