hallå där ditt blåbär....

de orden fick ja sitta å lyssna på hela vägen hem på bussen från jobbe idag...
å när nå väll satt sig i huvudet sitter de där...haha....ja vill tänka på nå annat....

Eller de gör ja ju...=)

Jag har varit glad precis hela dan å de känns så skönt...känns som om jag verkligen är på g tillbaka till verkligheten....
Känns som om jag har landat... =)

Dagen då...Morgonen flöt på som bara den...B fick vara hemma sj en stund imorse å de funkade jätte bra...
fick stå å vänta på praktikanten en stund som hade villat bort sig på väg till jobbe...haha
Men de gjorde inte så mycke, solen lös å vi kom i tid...=)
Resten av dagen fick han hjälpa mig me ritnigar å så tog vi en promenad å kollade HELA området som ja jobbar på...

Efter jobbe gick ja upp på stan å käka lunch hos M...Gott gott,,,,å va ja kommer sakna henne i sommar...
de e alltid så skönt att träffa henne...allt liksom bara är...men behöver inte tänka på va man säger, om man säger nå eller om man vill sitta å gråta...allt känns lika bra me henne....=)
Sen bar de av till team sportia för att hämta nr lapp till vårruset....de e på torsdag å de kommer bli skit roligt....
Bara en massa tjejer från jobbet....
sen blir de pyjama party hos ryss hulda på kvällen....=)

Kvällen här har oxå varit lugn...käkade falukorv å stuvade makaroner till mat....B sover som en stock....
Har börjat skissa på en text som jag blev ombedd att skriva...får väll se om de blir nöjda de som ville ha den...=)
Nu ska ja pyjama parta sj...Hoppas ni får en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0