Jomen så att...

Vet egentligen inte va ja ska skriva idag...de har inte hänt så mycke här idag...
Va hemma från jobbe pga en jobbig natt...Hoppas den blir bättre den som kommer...
Tror de e pillerna som spelar mig en spratt...Man kunde ju få mer å svårare ångest av dem....
Å de ja upplevde inatt va inge kul alls...Har nog aldrig  känt mig så liten å värdelös som ja gjorde inatt...
Å lite av den känslan sitter fortfarande i...
Kändes inge bra alls att vara hemma = ångest
Kändes inge bra att åka = ångest
 
Så va ska man göra då??

Helt Vilse....

Tog oss (mig å sonen) iväg till Bellan som fyllde år....Känner mig alltid så hemma där....Men idag vart de lite mycke...
Många folk å ja va helt slut när ja kom hem...Tror hela tiden att ja ska kunna köra på som vanligt men de funkar inte...
Men i alla fall....Vi fick vanlig tårta å smörgås tårta...mums...Drack en massa java oxå, de har skaffa sig en perkulator, eller de kanske bara hade låna den...hm...
Bellan höll full låda hela tiden vi va där...Å hon fick en massa fina presenter...

Sen tog vi en snabb sväng till mor å far å snikade åt oss lite kvällsmat...Götta de me...
Låter som vi bara ätit...haha

Sen hem å då tog de stopp...Skulle ha kunnat satt mig å bara grina men vill inte när B  vaken...
Så nu hoppas ja så att ja kommer somna ikväll så ja får lite ny energi...

Ha en nice night...

Kommentarer
Postat av: storasyster

Men lillasyster då! Hoppas du fått sova skönt inatt... Det är bara att ringa annars, hoppas du vet det! Är ju ändå alltid vaken... och du skulle aldrig störa! KRAM

2009-05-19 @ 01:36:31
URL: http://tessattack.blogg.se/
Postat av: lina

Du vet att jag finns här...

Tack för allt kaffe idag/kväll... Jag som inte sov inatt kommer kanske inte sova nu heller för allt koffein ;-)



Kram

2009-05-21 @ 00:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0