Smultron Puss

Det blev ett smultron...

Så hur gick resten av den här dagen då....B:s fröken ringde å berätta att han hade kommit till skolan....
Vilket va väldigt sklnt att höra...Han hade oxå kört omkull på cykeln å väg dit å i amma veva hade kusinen kört förbi honom, så hon stannade å kolla så allt va bra me han...Tack sunflower...
Sen kom hon hit å orkade lyssna än en gång på hur jobbigt ja tycker allt e...Väldig tur har ja att de finns så många som bryr sig....
De blev lite java ihop me kusinen under dagen...Hon fick mig helt på andra tankar...

Eftermiddan tillbringa ja i soffan å så kom mormor å morfar hem me william...De hade varit å köpt mors-dag present till mig...Vi pratade en stund å sen åkte de hemåt...
Kvällen blev rätt så lyckad...Grannen bjöd upp mig å sonen på java, så vi va dit en sväng...B spelade tv-spel me hennes son å vi satt å tjåla vid köksbordet som bara tjejer kan...=)
Väll hemma igen körde vi en klippning på sonen å sen en snabb dusch för honom så han fick bort alla små hårstrån...
Nu har han gått å lagt sig å ja sitter å lyssnar på Lars å funderar...

Ja vet att ja gjorde rätt imorse å de känns bra...Även fast de e hur jobbigt som helst så känns de bra...
Har nog börjat inse att allt inte kommer funka lika fort som ja vill, men de kommer funka...
Kommer ja bara att börja må helt bra igen så kommer ja få mer energi å då kommer ja att klara de här...
Å mycke kan ja tacka mina nära å kära för....Tack för att ja har er...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0