Sol, sol å sol...=)

Å vilka härliga två dagar de har varit...Har tillbringat mesta delena va helgen i solen...
Hela dan igår låg ja bänkad här ute på uteplatesen...Erika gjorde mig sällskap....
Eller vi va ner till sjön en sväng oxå me hunden...Va inte så farligt kallt i vattnet...Å de va rätt många som va i å bada...
Ja va på väg lite ofrivilligt men lyckades slingra mig ur kopplet innan ja hamna i sjön...Hunden ville bada...=)

Grilla här på kvällen me erika, uffe å sonen...Jätte mysigt va de...sen blev de lite Kubb...Gissa vilka som vann...haha
Tjejerna regerar...=)

Idag har vi varit å fira mor på hennes dag...
Fick jätte god mat å fika...Tack å tack...=)

Jag blev oxå lite firad här me en liten "mamma bok" å en medalj me texten "världens bästa mamma"....Ca fem minuter efter ja hade fått dem tyckte min son att ja va dum å åkte till mormor istället...

Nu har vi alldeles nyss kommit hem från en promenad me hunden...Blev sjön idag oxå...

Så nu ska ja ta de lugnt resten av kvällen...

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0