Måndag hela dan

Allt blir lättare om man e arg??

Stämde de skulle ja inte ha känslan i hjärtat som säger mig att jag har hittat rätt...

Djupt, mm, ibland så...

Men tillbaka till vardagen...

Sonen har studiedag idag så vi har haft softar dag...Har inte gjort mye alls egentligen...Eller sonen har, han har varit ute på gården å lekt nästan hela dagen å nu har han kompisar me sig upp så de sitter å leker på hans rum..Känns så skönt när de blir såna dagar med honom...Allt liksom bara flyter på me honom idag...

Men jag tycker sj att ja ser en förändring hos honom som ja inte vet om ja tycker om..
han har fått ett stort kontroll behov och vill veta vad jag gör mest hela tiden...

Han har hunnit fråga mig två ggr än så länge vad de e jag skriver och varför...

Jag tycker de e jätte jobbigt...

Men nus ka ja försöka komma på nå kvällsmat, dålig fantasi som bara satan just nu...

Ha en mysg kväll...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0