Påsk....

Så nu va påsk afton här....Undrar vad den här dagen har att bjuda på....
Har än så länge varit helt underbart....Firar solen här på min ute plats....varmt å skönt....

Va å hälsade på Agda igår me Annsofie.....
Blev en riktigt kul kväll...Fast man kände sig lite ung emellanåt....Hahaha.....
Fick jätte god mat å mycke tjata vart de....

Va kul att umgås me Annsofie igen....De e så sällan men hinner me de nu me alla barn å jobb å grejs....
Skit kul kväll....hoppas på en repris om inte allt för länge....

dagen idag då....Ska upp till mina päron på eftermiddan...Får väll se hur de går...
Har ju varit rätt så spänt på sistone....

Nu ska ja återvända till min uteplats å G&T....

Ha en underbar dag....

Kommentarer
Postat av: anngerd

Var trevligt att umgås med dej mè ;)och gamlingarna..mohaaaaaha pöss på dej gums och tack för att du finns och förgyller min vardag :);)

2009-04-13 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0