Vår...

Nu har våren kommit...helt underbart....

Mycke snurrar de på i de här lilla huvudet nu....
Har kommit fram till att jag ska byta arbete...
Det kommer inte funka att svetsa när jag har astma...Får jätte svårt att andas på jobbe...
Kan inte heller göra alla de arbetsuppgifter som ja egentligen ska kunna, vilket inte alls känns nå bra...
Får hålla på å be mina "arbets" att göra saker åt mig mest hela tiden känns de som...
Me don´t like....

Men ska man byta jobb måste man ju kanske bli nånting först...
Jag har ju bara min svetsutbildning...
Så vad vill man bli då??
Ingen aning alls...Eller jo det har jag men ja vet inte...

Känner mig inte alls främmande för att sätta mig i skolbänken igen...
Men de e de där me pengen....Hur mycke mindre skulle de egentligen bli i månaden...
Måste ja räkna på...

Ska i vilket fall som helst börja kolla runt lite på utbildningar...
Man kan ju inte direkt kolla på arbetsmarknaden va de söker nu, för de e ju knappt nånting...
Så de här får väll bli en chansning från hjärtat...

I värsta fall finns de ju billiga tält på Rusta att köpa å bo i...=)

Ha en underbar dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0