Kväll....

Nu va snart den här dagen över...Blev en tur upp till Annsofi på eftermiddan....De e alltid så mysigt att komma dit...
Vi drack lite kaffe (eller jag), pratade, kollade blocket å sen på tv....
Lekt me bellan oxå...eller lekte, vi hade värsta träningen på golvet så imorgon blir de nog träningsvärk....ajaj...
Förstår inte hur hon orkar hålla igång....men hon måste nog sova gott om nätterna i alla fall....:)
hade jag den energin skulle ingenting va jobbigt...haha...men de har ja inte....

Mari kom upp å hämta mig när hon kom från jobbet å så åkte vi hem hit å drack lite kaffe å pratade om p.p....
kom väll inte fram till nånting egentligen men de e skönt att ventilera lite....

Nu ska ja kolla tv:n lite å sen gå å lägga mig tror ja...eller om de blir en till natt me skrivandet på boken....
Ha de bäst nu...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!! Fin sida du gjort!!

Ska bli kul att läsa boken, om jag nu får??

Kram mamma

2009-01-05 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0