Tillbaka till jobbet....

Idag började ja jobba igen...De va riktigt skönt att komma dit igen, även om de bara va i fyra timmar...
Dr tyckte att de kunde vara bra me en mjuk start å ja tror hon har helt rätt....Fyra timmar å jag är helt tom å matt...
Men de va som sagt skönt att komma tebax...Å att de e så många på jobbet som bryr sig å stöttar mig nu när man vekligen är i behov av de....Helt underbara "gubbar" ja har....(hoppas ingen av dem läser detta, de skulle bli riktigt malliga) haha

Resten av dagen gick både bra å dåligt....*K* kom å hämta mig på jobbet å så åkte vi upp på stan...De va hindersmässa så de va folk överallt....Vi käka en sen lunch me *K* `s barn på Mcdonalds...riktigt mysigt.....*s*....
Efter lunchen gick vi en sväng på stan å träffade *K*´s föräldrar....Gick omkring me dem en stund å sen va de dags att fara hemåt....Vart en riktigt rolig å mysig biltur....*s*...De blev lite kaff här hemma innan de va dags för *K* att åka hem....
Tack för en underbar eftermiddag....
De dåliga som hände idag var att jag fick ett samtal från Billes gympalärare....De hade visst uppstått en situation när de skulle gå tillbaka till skolan efter skridskoåkningen...Billen hade blivit lessen å arg å kommit på att han skulle gå hem....
Han hade inte slutat för dagen men de brydde han sig inte om....
När hon ringde å jag såg de nu välkända nr fick jag en STOR klump i magen...jag vill egentligen inte veta vad de har att säga men vet att ja måste svara....
Hon brätta vad som hade hänt å att Billen bara hade stuckit från skolan å hon inte visste vart...Vi la på å ja började ringa hem, men fick inge svar...De jobbigaste me alltihop va att ja va i öre å att de skulle ta minst en timme innan ja kunde komma hem...Som tur är har ja så snälla föräldrar....Fick tag på min pappa som tog sig iväg på en gång å började leta efter Billen...Ja fortsatte ringa hem å till slut svara Billen...Å ja va såååå arg just då, men mest egentligen orolig....
Pappa åkte hem till mig å hämta Bille å tog me han sig hem till dem istället....

Tack mina päron för att ni ställer upp så mycke på oss....Kram

Pratade me Billen på telen senare innan han skulle till sin pappa över helgen å förklarade att man inte får göra så å sen ringde ja till hans pappa å sa att han oxå skulle prata me Billen...

Det har varit mycke såna här grejer den här veckan å håller nu tummarna inför tisdan....De e då vi ska få ett "svar" om hur basutredningen gått och förhoppningsvis råd å tips på vad vi/jag kan göra för Billen...

Nu ska ja bädda ner mig i soffan å kolla film....Ha en jätte mysig lördag för de ska vi ha här....*blink*
Kram Kram
                                                                      

Kommentarer
Postat av: mamma

De är klart att vi finns för er,hoppas allt blir bra snart så att du/ni slipper lägga så mycket kraft o energi på att få vardagen att fungera.KRAAAAM

2009-01-31 @ 12:26:48
Postat av: Anonym

Förstår att du har det tufft nu. Men nu får ni säkert stöd och hjälp. Nu har ju allt rullat igång. Nu blir det säkert bättre för er.Det är ju alltid lättare när man vet vad man har att jobba med.Jag håller tummarna för er . Framförallt att du också får det stöd du behöver. Kram faster Annie

2009-02-05 @ 07:29:20
Postat av: K

Tja! Har varit mycket nu på alla håll men vi kan väl ta en lunch till veckan? Kram K

2009-02-06 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0