B sjuk....

jaha nu va de dags för en sväng me förkylning å feber igen....varför kan vi inte bara få vara friska??
Eller jag har klara mig, än så länge....Äter en massa bra å äta grejer nu för att slippa bli liggandes....
Hoppas att de går över snart....

Har kommit in i en tradera sväng igen å den här gången är de skor....ojoj va många de finns....
Har precis vunnit ett par skit tuffa sneakers för 61 spänn....heja mig....haha

Blir ju helt beroende av tradera i omgångar....tur att man ändå har sin spärr på hur myck man ska buda....
Sätter en gräns på varje auktion....går de över de skiter ja i den auktionen....

Idag va de dr:s möte, igen, men den här gången för billen....De va den medecinska delen i basutredningensom skulle göras....Allt verkade vara som de ska...
Har ju berätta allt ja sa till mr dr typ hundra gånger förut så de va inga problem alls....

Efter de va ja å K å kolla lgh....Fanns en del intressanta....Hoppas man kan få nån av dem....
Sen blev de snabb java innan K skulle hämta barn å åka hem....
Jag började röja lite i förrådet, men de va inge skönt att hålla på ute....händerna va helt röda när ja kom in...

Sen kom Lina å ja färga hennes hår....skitsnyggt blidde de...
Blev spaghetti å köttfärssås till kvällsmat....min absoluta favvo.....
Nu ligger jag å sonen i varsin soffa å degar framför cartoon....vi blir nog hemma imorgon....B ligger under tre (3) filtar å fryser....stackars liten....

ha en bra kväll....

Kommentarer
Postat av: Catarina

Inte bara jag som har röjt idag. Min garderob har fått sej en genomgång. Det som inte ska in där igen hamnar på Tradera. Visst är det tur att den sidan finns. Ha det så gott ni kan i förkylnings tider..

2009-03-23 @ 21:00:48
Postat av: Lina

ojoj, hoppas att han mår bättre imorgon, och att du inte blir sjuk du med. Tack igen för du fixa mitt hår ;-) skit snyggt ...

Kram

2009-03-23 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0