Ojoj vilken dag....

Hur mycke skit ska behöva hända innan det vänder??
Nu kan det väll i oförsig inte hända mye mer så de e ju skönt....
Tror inte det har gått en dag utan en grej som oftast inte varit bra har hänt....
Men man ska bara le mot världen å säga "jo tack, ja mår bra"
Att vara svensk betyder att man inom sina egna väggar kan gnälla bäst f^n man vil, men frågar någon hur man mår
Ska man bara säga just "Jo tack, bara bra".....
Negativ som attan idag....
Men varför detta hymmel om hur man egentligen mår??
Varför får man inte vara människa å säga, "just idag e de väll inte på topp" eller "fy fan, ja mår skit"

jag kan helt ärligt säga att ja mår inte bra....jag försöker att vara den jag eentligen är men när de bara blir skit för att man försöker stå upp för sig själv, vågar säga ifrån å får bara beska komentarer tillbaka då e de inte så lätt att "bara le"

Men jag vet ju att de kommer ordna sig å jag vet att i slutändan kommer jag ha vunnit över alla demoner....
Att alla som inte trott  på mig kommer stå där me lång näsa å egentligen vilja ta åt sig äran....
Men de kanske e så de e egentligen....de e de som ska ha äran...de e ju de som gör att jag tänker att jag ska fan visa dem att jag kan.....

oj va krånligt de här blev, hoppas ni fatta, för de gör inte jag....
ha en bra kväll/natt....


(min kommer gå åt till att komma på hur jag ska fixa cash)

Kommentarer
Postat av: Lina

Man ska alltid vara den man är, och jag tycker du gör ett skit bra "jobb" med att vara en jätte bra vän, som finns där även fast du har det jobbigt själv, så vet man att man kan lita på dig.

Och den ända som ska ha äran är du själv det är du som gör allt själv.



Kram

2009-03-25 @ 18:30:50
Postat av: Gisela

Hej på dig!

Jag har gjort ett första förslag på ett upplägg nu. Det bör fungera för både dig och för Jenny. Så om du fortfarande vill ha min hjälp så finns den. =)



Jag har oxå varit ensamstående och bott på soltunet... Fina lägenheter men väääldigt dyra...



Ta hand om dig!



Kram



2009-03-28 @ 16:50:56
URL: http://elisborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0