Onsdag igen å ännu ett möte....

Så nu börjar den här dagen oxå närma sig sängen å allt här hemma är tyst å lungt....
Sitter å funderar på dagen å vad som hänt, egentligen....

Började dagen med att jobba två timmar, va barnvakt åt kusinens minsta när kusinen skull på möte.....(de e va vi gör i min umgängeskrets känns de som, alla dessa möten :))
Fortsatte tebax till byn för en snabb lunch å sen vidare å kolla på en ny lgh....Blev lite kär men e fortfarande osäker vad ja ska svara...den ligger jätte perfekt å e rätt sjysst men ja vet inte.....
Sen for vi till skolan å hämta barn, hem å drack java å sen va de möte....

Dagens möte va på fam.centralen å jag fick några konkreta råd på vad jag ska pröva här hemma....
Har redan hunnit testa en grej å de verkar funka.....
Fick beröm oxå över hur jag försöker sätta gränser både för sonen och för andra...
Kändes riktigt skönt att höra att man e på rätt väg...

Efter mötet blev de tacos hos mor å far....Va väll lite tryckt stämning tycker jag....hade inte riktigt nå att säga till dem....
De de gjorde å sa känns fortfarande..

Hemma vid sju cirkus å sen har de varit förberedelser för morgon dagen då vi har vigt torsdags eftermiddagar till badhuset....skööönt.....

Nu sitter ja här som sagt å funderar på dagen å vad jag ska skriva i min hemläxa jag fick ifrån psykologen igår....
jag ska komma å saker som har fått mig att må bra idag å vad som inte har varit lika bra.....skit svårt me mitt minne...haha....men en sak som kommer me e kaffet.....både de på morgonen, förmiddan, lunchen å eftermiddan....

Va till lungdr igår å då fick jag inte röka å dricka kaffe innan, å då menar de att man inte ska ha gjort nå av de på sex, SEX, 6, timmar.....Ciggaretterna kändes inte alls så viktiga då utan de va kaffet ja saknade....värsta koffeinabstinensen....
Men när ja väll va klar fick jag en STOR kopp kaffe av en sköterska....hon berätta oxå att kaffe å te är bra att dricka för det vidgar luftrören.....Men ciggen va inte alls nå bra....hmmm....

Nu ska jag dricka lite te, duscha å sen får det bli sängen å en ny bok...
Fick låna en av mor som heter explosiva barn...tror att de kan stå nå bra i den...

Ha en underbar kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0