jävla regn!!!!

Varför ska de regna för?? Kan de inte regna på nätterna å va sol på dagarna så man slipper disskusioner om regnkläder??
Ja orkar inte ta alla dessa onödiga diskussioner...Gjorde allt som konstens alla regler säger att ja ska göra...
Jag blev inte arg, jag försökte hitta en lösning som skulle funka för oss båda, ja pratade hela tiden me lugn röst å försökte förklara varför ja ville att han skulle ha på sig sin regnjacka...Men ändå slutade den här morgonen i tårar från bådas sida...
Jag fick mig en smäll i bröstet och ett dörrhandtag i ryggen....Ja vet inte alls va de e ja gör för fel?? Vad ska ja göra för att få de här att fungera??

Hur mycke mer ska en mamma orka???

Kommentarer
Postat av: Anngerd

Gums, ditt tålamod kommer löna sej i slutändan! Även om det känns tufft nu..så kommer allt så småningom att lösa sej för er.

O du, efter regn kommer solsken (var det inte så) ;) Carpe diem. Pösss o kram..finns här o lyssnar om du behöver prata..

2009-05-28 @ 12:09:52
Postat av: catarina

En mamma orkar mycket mer än man tror. Bara det att man förstår efteråt när allt lugnat ner sej att man har orkat.Tålamod o mammatid är två bra saker att ha. + att njuta av det positiva som faktiskt finns, fast det ibland är svårt att se.I helgen ska det bli soligt (ivarje fall här hos mej) :) Det kan göra att mycket känns lättare. Ha det gott kusin.

2009-05-28 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0