Fredag!!!

Vakna vid sju imorse å insåg att vi hade försovit oss. Gick in  å väckte Billen å han va ännu tröttare än mig...Han hade tänkt strunta i skolan idag men när ja berätta att de va bad idag blev de fart på honom. När han hade åkt gick ja omkring här med min kaffe kopp å funderade lite på livet...Kom inte fram till mer än va ja brukar göra, när man tror att allt  på väg tt lösa sig händer de nåt som gör att man faller igen. Å de e ungefär så de känns just nu. Vill inte hamna där "nere" igen men de känns som om de står å väntar på mig bakom nästa hörn...

Men så ska man ju inte skriva å inte känna. Allt ska vara tipp topp hela tiden så ja får väll berätta om resten av dagen.
Ja la mig i soffan en stund å kollade in The Voice på femman....Hon, Linda Rosing va me och skulle väll visst göra nå nytt tv program som ja tror; om ja fatta rätt, skulle handla om att hon skulle hitta sig en ny kärlek...Ja känner henne inte, än mindre e jag inresserad av hennes kärlekar, men om hon kan hitta den rätta genom rutan säger ja bara:                                                                                                            Kör på tjejen..

Satte mig vid datorn å kolla hur de gick för grejerna på tradera. De e fortfarande bara en grej som fått bud. Blev bjuden på kaffe nere hos kusinen å försökte komma undan (hade ingen lust att gå ut i regnet) men blev då msn bombad tills ja gav upp å gav mig iväg...Väll där nere va de riktigt mysigt me stora lyktan lysande på bordet å kaffet redan klart...Vi satt å kolla på "våra bästa år" å diskutera om hur man kan få minnesluckor av precis allt i den serien...Va kvar till två å tänkte då ta sällskap me sonen hem från skolan, men han blev kvar på fritids för de skulle ha kak och bull fest idag...

När ja kom hem igen ryckte ja fram dammsugaren å städa hela lägnheten...Vid fyra kom Billen hem å sen kom mormor och morfar å hälsa på...När de hade åkt gick ja till affären å inhandla kvällens mat; tacos, mmm...

Sen har vi mest slöa i soffan hela kvällen, käkat å kolla scooby doo, spelat lite dator å diskutera julklappar...
Eller ja fick en leksakskatalog med en massa massa kryss i så ja vet vad ja ska köpa... :)

Men nu sover sonen å ja ska lägga mig i soffan å kolla om de finns nå på tv...

Ha de bäst tills nästa gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0