Måååndag....

Oj vilken måndag de här va då....
Vakna imors före kl...vilket sällan händer...Fick i mig morgon java å sen upp igen för att få väck på sonen...
Han ville inte alls, förrens ja sa att nu går ja...Då kom han på miljoner saker att fråga om...
Som tex hur gör man egenligen en bionicle??
ja e de nån som har svaret e de välkommet....


Men vi kom i väg både han å ja, även fast ja blev lite sen...typ kvart över sju...men de går att jobba in...
på jobbet va de nya saker att göra hela tiden...
kul när d händer grejer å när man får göra saker man aldrig har gjort förut...

Snön har vräckt ner i örebro hela dan och hmma ligger de väll i alla fall några cm...
Å burr kallt e de ute...Stora vintejackan fick ja leta fram i helgen när de va nattliga äventyr på g....*ler*

Har kolla tradera idag (igen) , har klart blivit beroende, men frågan e om de e på att köpa eller sälja....ja kollar nog  mina egna sälja auktioner mer....Å de e ju bra...skönta att bli av me sånt man inte använder....

Nä nu får de nog bli sängen....Kl ringer ju imorgon igen...
....Men på fredag e de semester....*smile*

Ha en underbar natt...
Å till nästa gång, ta hand om sig.....

Kommentarer
Postat av: syster

Va roligt det ska bli på fredag... Ser fram emot att träffa er! Blir alldeles för sällan... nedräkningen har börjat :) Älskar er! Nä... nu ska jag sova, vilket jag borde ha gjort för lääänge sen! Zzz... go natt! <3

2008-11-26 @ 05:48:58
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0