Söndagnatt

En tom sida tramför mig som ska fyllas med ord...
Men vad ska man skriva???

Känner en besvikelse som ja aldrig trodde jag skulle kunna känna...
Varför skulle de bli så här...
Hur kunde de bli så fel...
Jag eller mitt naiva jag kanske de va, trodde att de skulle lösa sig men skit va fel jag hade....
Å om inte de här löste sig, vad kommer då lösa sig ???

Får göra en uppdatering här om va som hänt en annan dag för nu snurrar de bara en massa grejs i huvudet...

Ha den bästaste av nätter

Kommentarer
Postat av: Catarina

Besviken har man blivit många gånger. Naiv har an varit. Men du ska veta att även fast allt verkar svart så finns det alltid en strimma hopp. Jag vet. Det gällar bara att hitta den lilla strimman. Många kramar...

2009-08-05 @ 01:55:58
Postat av: anngerd

men vad trevligt med en liten uppdatering :)

Allt löser sej gums, det gör det alltid..

Pöss o kram från en förvirrad människa..

2009-08-06 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0