Jo men så att...

Nu va de en evighets evighet ja satt här å skrev...
Men ja kände ett sug att behöva skriva av mig, fast som vanligt vet ja inte rktigt va ja ska skriva...

De senaste veckorna har mest bestått i att springa till sonens skola å få honom lugn av många olika anledningar.
En dag gick de så långt att han tom sparka sin rektor på benet...
Fast de skulle ja kanske oxå ha gjort under omständigheterna, men de vet ju inte sonen...

B har i alla fall fått gå i skolan lite speciall tider sista veckorna fram till jullovet, som började i fredags...
Han har gått tillsammans med en "egen" pedagog som det verkar ha funkat riktigt bra me...

Hemma har de för den mesta delen funka rätt okej, men de allra värsta dagarna har ja nästan velat gömt mig i badkaret å bara skita i alltihop...

Sj letar jag jobb som en tok...E sååååå trött på att vara hemma nu...Måste skaffa mig ett liv utanför lgh igen...
Mår inte bra att vara hemma längre...Har nog sökt varenda jobb som finns i närheten snart. Vill inte flytta på mig å byta skola åt sonen innan alla utredningar e klara. De e ju en rätt stor omställning att flytta till en annan stad.

Nu ska ja mysa ner mig soffan, invänta att sonen ska somna å sen kolla på "flickan som lekte med elden"

Ha en riktigt mysig fjärde advent...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0