Djupa tankar på en lördags eftermiddag

I mitt nästa liv vill jag vara en björnhona....

Om du är en björn kan du sova hela vintern. Du gör absolut ingenting i 6 månader.
-De kan jag leva me....

Innan du gåt i ide, måste du äta tills du rullar i princip.
-Jag kan leva me de oxå...

Om du är en björn, föder du två bar ( som e lika stora som en valnöt) å det medans du sover. När du vaknar är de halvvuxna. mjuka å urgulliga.
-Det kan jag definitivt leva me!!

Om du är en björnmamma, vet alla att du menar allvar! Du slår ner alla som plågar dina ungar. Om ungarna inte uppför sig slår du ner dem oxå.
-Jag kan leva med det!!

Om du är en björn, FÖRVÄNTAR sid din make att du morrar när du vaknar!! Han förväntar sig oxå att du har håriga ben, dålig andedräkt och överflödigt kroppsfett.
-Japp!! Jag vill bli en björnhona....

Ha en underbar lördag.....KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar den... hahaha

2009-02-28 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0