Ja har gett upp...

...å gått me i Facebook...har hela tiden sagt att ja ska alltid "våga vägra facebook" men har som redan skrivet blivit med...
Orkade inte stå emot längre...Det har varit tjat å gnat på att ja ska bli me så nu e ja de...
Så nu tycker ja att alla som har tjata på mig får gå in på min sida å bli kompis me mig....

Så vad har hänt annars då...hmmm...inte mycke...
Har idag haft min mest "friska" dag på länge....magsjukan tänkte ja på då....Känner mig 95% återställd å de känns väldigt skönt...Nu kan man äta igen som en vanlig människa å slipper flytande så som blåbärssoppa...å te tänkt ja skriva mn de dricker ja ju i vilket fall som helst....
Billen håller sig fortfarande frisk vilket e väldigt skönt, för oss båda....
Han och morfar hade tänkt åka å pimpla idag men det har blåst å snöa här som bara den så de avvaktar till imorgon...
Kul att de vill hitta på nåt tillsammans....:)

Ikväll blir de en rolig kväll...eller inte....en små barns mammas lördag kanske man kan säga....
Jag har tvättstugan mellan 19-22...yehoo....

Fast små barns mamma kanske ja inte e om man ska lyssna på sonen (som fyller tio i augusti)

-mamma?
-ja...
-kan inte vi sälja lite leksaker på tradera??
-varför??
-jo, för ja behöver inte dem nu när ja snart är tonåring....

hahaha....
Försökte förklara att han blir tonåring det året ja fyller trettio å dit e de ju jätte lååååångt....
 
Nu e de  dags att sortera tvätt å bädda om i sängarna....
Ha en underbar lördags kväll...kram

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du är bättre,bra nu!!!Och som jag sagt tidigare ytterst smart son du har o när han blir tonåring är jag nästan 60, va,kan de va sant?? nä nu ska vi fira 28 år som gifta o snart 38 år tillsammans, champagne o god mat. Skål!! på er i tvättstugan.Kraaaam!!!

2009-01-24 @ 17:06:20
Postat av: Anonym

det var inte så lätta att stå emot... jag sa ju det!!! skratt trevlig kväll! ♥♥♥ nissé hälsar! >>hick<<

2009-01-24 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0