Nackpaj

Jaha så va helgen avslutad å bytardagarna likaså.....troligtvis den sista för mig.....
Hela helgen har varit ett enda bärande me grejer å folk som gnäller....
Man sitter från kl halv tio till två i ett litet rum å bara räknar...räknar, räknar å räknar å när am väll e klar kommer de folk
som inte alls vet hur man ska räkna å sägeer att man gjor fel.....skit på dem säger ja.....
Vi låg 100kr minus vid lunch å de fick vi verkligen höra, men när det i slutändan står 600kr plus då e de nån annan som får kreed för de....Så till hösten får de nog hitta några andra som räknar så ska ja bara dit å shoppa på lördan....

Nog om gnäll dagarna.....Jag å kusinen hade en mysig fredags kväll i alla fall......De e inte ofta de bara e hon å jag å INGA barn.....Inte för att vi pratar så mycke annorlunda när de e me eller att de blir roligare, men skönt att slippa passa på hela tiden...Vi låg i alla fall vakna till två å hade djupa disskussioner om, jaaaa, vad egentligen....haha
Vet att de va nå om får(bää) hahaha å hur man håller ratten när man kör,om loppor( såna som man viker å gör uppmaningar på) å så va de säker nå mer smart vid den tidpunkten på dygnet...hahaha....
Men kul va de.....

Igår(lördag) när ja hade kommit hem från bytardagarna la ja mig i soffan å däckade inte långt senare...
Kl va nog halv åtta typ när ja sov som en stock....å självklart i den lilla tvåsits soffan å inte i tre sitsen....Vakna som en liten boll me filten bara över armarna....
Idag har de inte hänt mye här...Sonen kom hem vid tre, vi åt lite glass å prata igenom helgen som gått då han varit hos sin pappa....
Vi käkade tacos till kvällsmat, spelade lite spel, tills han förlora å tyckte än en gång att vi skulle ändra reglerna, då gav ja upp...men de va mysigt en stund.....
Nu har han gått å lagt sig å ja hamna här....sitter me syster på msn som har hjälpt mig me en jätte stor grej....
Tack tack tack tack......kan inte säge det tillräckligt......Älskar dig......

Nu ska ja gå å fixa lite honungsvatten å sen krypa ner i soffan en stund.....måste ju inte upp vid fem imorgon eftersom ja ska till dr, men vid halv sju e de dags igen....värsta sovmorgonen....
Ha en underbar söndag å syster, jag bockar å tackar å bugar å niger å va man nu mer kan göra...TACK

Kommentarer
Postat av: Kusin

Åhh vad jag blev glad över slutet på ditt inlägg! Det låter lovande håller tummarna för att det betyder vad jag misstänker! HÄRLIGT!!!



Ne nu ska ja ta å leta efter mina nycklar IGEN... suck... See U Later.... KRAM

2009-03-30 @ 06:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0