Jaha...september....

090909...Undrar om den här dagen har nån speciell betydelse??
E de idag man man kommer få veta vad resten av livet innhåller...eller får man vänta tll 101010??

Så vad händer på krokus då??
Idag e vi hemma å e sjuka, hostar å snorar om vartannat både jag å sonen...
Skulle ha varit på möte i Örebro men de hade på någe sätt ja totalt glömt bort..=) Jag som aldrig glömmer nånting annars...;)
Men de löste sig de me...
Vi har möblera om HELA lägenheten oxå...Bytt sovrum å fixa till ett sybord åt mig...=) Så nu kan ja börja sy mina väskor igen...

Imorgon ska jag å sonen tillbringa några timmar på Linde lasarett. Bills ska både till öron, näsa , hals och till ortopeden...Lika bra att ta alltihopa på samma dag...E ju inte så ofta man är åt det hållet...

Hoppas ni får en underbar dag...=)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Kul me ett nytt inlägg här ;) Tack för all hjälp igår!Kändes lättare när man slapp va ensam i eländet... :)

2009-09-09 @ 13:22:44
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0