Rött....

....blev håret den här gången. Vart så sugen på en ny färg å så blev de...=)
De känns som en riktig höstfärg..Får väll se hur länge de får vara så...

Nu har bytardags eran kommit till sitt slut. Det var sista gången jag var med.
Sonen vill inte ha begagnade kläder längre så då e de ingen större idé att va me längre.
Kommer man på att man vill  köpa något kan man ju bara gå dit på lördagen å handla.

Idag har jag börjat på nån pulver diet. Vet inte om de e det rätta för mig.
Känner mig konstig i magen å springer till toan var å varannan kvart känns det som.
Ska försöka några dagar till, men fortsätter det så här lägger jag av.

Finns väll egentligen bara ett sätt att gå ner i vikt, äta rätt å träna.
Men frågan är ju varför det ska va så svårt??

Ska börja simma igen. Känns skönt att komma igång med det. Får hoppas att nacken blir bättre av det.
Så imorgon när sonen kommer från skolan bär det av till badhuset...=)

Nu ska jag krypa ner i soffan å kolla lite tv å lyssna på haglandet utanför fönstret,
mysa med en kopp te å bara vara...

Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0