Torsdag...20:36

Har varit en lång dag idag...Uppe å hoppa vid sju, duschade å fixade frulle.
Iväg till doktorn i Linde med sonen...Första tiden va vid tio å den andra vid ett.
De gick bra på båda ställena. Polypen har inte vuxit nå mer så troligtvis kommer den inte va "ivägen" för sonen.
Hos ortopeden gjordes ingenting egentligen. Kollade Bills fötter å så länge som han inte har ont så skulle vi inte göra nå.

Emellan doktors besöken va vi å käkade med Morfar. Tack för maten...=) Å så kollade vi runt lite på satn innan det var dags att åka tll sjukan igen.
Efter ortopeden vart de lite fika i cafeterian å sn en sväng till Granngården, där vi diskuterade med ägaren om vikten av att ha med sig sina vapen licenser när man ska köpa patroner. Jag visste faktiskt inte att man ens va tvungen att ha licensen för att köpa patroner.

Sen va de hemfärd. Då hade vi diskussioner om en helt perffa pulka backe som vi förhoppningsvis ska testa i vinter...

Väll hemma gick jag till grannen å drack java å kollade på film. Män som hatar kvinnor är helt värd att se å jag vill nu iväg på bio å kolla uppföljaren...Får se till att fixa lite barnvakt nån kväll... Frivilliga anmäl ert intresse...=)

Nu på kvällen har sonen lyckats ha sönder en glas ruta i porten...byebye money...Vet inte hur man kan lyckas ibland...Men så e de väll när man ska göra en grej som har funka tusen ggr...
Fast jag tror att han nu förstått vad man använder handtaget till...

Nu har vi precis käka kvällsmat å de e dags för sonen att gå å sova.
Jag har oxå hunnit med att avsluta ännu en väska å en till ligger på "ritbordet" å väntar.
Så nu e de dags att börja välja tyg till nästa kreation...=)

ha en underbar kväll...=)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Åhh vad duktig du är med dina väskor!!! Snart får du sy en till mig me! Ja vill ha en svart/röd/ev silver... Har du lite att fundera på... Jag anmäler mig såklart frivilligt till biokoll INTE barnis... ;) Den 18e va???

2009-09-11 @ 08:52:20
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0