Balkongtankar

Att sitta på balkongen mitt i natten med tända ljus sätter allt i ett helt nytt perspektiv.

Tänk va lyckligt lottad man är egentligen å ändå snurra tankarna i onda spiraler.

E min tanke värd något??

Har jag rätt att bestämma sj??

"Den här platsen är nån annans å ja måste hitta ut"

Att vilja kunna göra allt men vara fast i ett måste som är livsviktigt.

Allt bara snurrar....Hur var när å varför???


Försökte sluta me mina piller, men fick känna mig besegrad idag. Jag pallade inte me alla konstiga abstinensbesvär.
Jag kunde inte röra huden i mitt ansikte för de kändes som om tusen myror fanns under den, mina läppar svullnade upp  och det fanns inte en chans att få fokus.
Tog ett halvt piller nu på kvällen å hoppas att ja slipper få sån abstinens igen.
Jag vill INTE äta piller hela livet.

Jag vill kunna känna mina känslor å veta att de e jag som bestämmer över mig.
Inte stänga av det "yttersta" längre....

B har börja äta piller han oxå, men han äter för sin ADHD.
Känns både skrämmande å spännande. Hur kommer han å bli?? Kommer han fortfarande vara B???


Måste bara förtälja om en annan balkongincidens...

Natten mellan lördag å söndag bäddade jag å B iordning med madrass å täcken å en massa massa kuddar här ute å tillbringade natten här ute...Helt underbart minne som kommer följa mig länge länge....
Många djupa tankar å funderingar blev de...

Tror att våran balkong har en "magisk" kraft som får välden att vara som den ska va iställe för hur den är...
Många timmar tillbringar vi på den under sommaren...Skulle vilja glasa in den så ja kan nyttja den mer...
Behöver ingen platt tv, jag har en 70tums ruta ut mot verkligheten att titta på/i...=)


Fast nu öppnar jag dörren snart å går in till sängen...
Dags för en ny dag imorgon...

Att drömma är att se verkligheten i ett annat ljus // I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0