Dags att rensa huvudet...

...å hur kan man göra de bättre än att skriva???

Kan ju inte alls påstå att jag är en aktiv bloggerska, men de e skönt ibland att som sagt rensa skallen...

Har ett möte på BUP imorgon med sonen. Vi ska dit å diskutera meducin.

Fick till en akut tid efter ett av sonens raseri utbrott igår.

Men utbrottet var inte som da andra har varit. Den här gången vart han riktigt fysisk både mot mig, sin morfar och sin assistent.

Hela utbrottet hade börja på fritids, lugnade ner sig under några timmar å sen va de trippel styrka när sonen inte fick som han ville.

Vet inte riktigt varför det vart så illa igår, men ja vet att de måste göras nå å de NU.

Men ja vet inte om ja tycker att utbrottet e de värsta ellr om de e hur han beter sig efteråt. Han har ingen empati.
Att han hade slagit mig, en rak höger i ögat, verkade inte bry honom i ryggen. De enda han sa var att nu visste ja att han e stark och att ja ska passa mig. De e en snart elvaårig kille som säger så till mig.

Jag vill inte behöva vara rädd för mitt eget barn så ja hoppas vi får den hjälp vi behöver imorgon.

Får välla se när andan faller på nästa gång att skriva här...

Men ni som finns där ute som ställer upp på mig å B, jag älskar er över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0