våga...

Idag har jag varit hos dr...igen...Har varit där så mycke nu så nu har ja frikort...inget direkt att skryta me..haha
Idag var ja där för att få piller för min ångest...Har fundera här framför skärmen länge nu om de e nå man skriver om, å kom fram till, att ja gör de...De e min blogg å ja kan skriva precis va ja vill...

I alla fall, morgonen började hos dr å även fast hon e lite skum tycker ja om henne...Hon har ett sånt där sätt som man inte tror att en dr har...Vi pratade om energier som påverkar oss mer än va vi kanske tror...Hon har oxå förstått att jag behöver jobba så sjukskrivningen ska fortsätta som planerat, börjar 75% på fredag...
Hon skrev oxå ut några piller som ska dämpa min ångest som jag har om nätterna...Har sovit emellan två till fem timmar i ca en vecka nu pga den så de kändes som om de va dags att göra nå åt den...
Dagarna har börja fungera bättre men nätterna e hemska...

Har läst på lite om dem å de verkar ganska bra...Om bara inte alla biverkningar fanns....E skit rädd för sånt...
Att man ska behöva bli sämre av piller för att de ska hjälpa e ju lite konstigt, men hjälper de e de värt de får ja hoppas...

Fick oxå nya sömnpiller men de löste jag aldrig ut...De tycker ja verkar ännu läskigare....

Efter dr va ja å kusinen me yngsta dotter iväg å fixa frukost hos Robin....inte ofta de blir sån mys frulle...=)
Sen liftade ja me kusinen in till öre för att jobba....
Gick riktigt bra idag...Allt bara flöt på....Till å me skärmaskinen va kompis me mig idag...=)

När ja kom hem blev de baka me sonen å Erika...Billen hade bakning som läxa...Så han fick va me å räkna om receptet på sockerkaka...Gick riktigt bra =) å goda blev de... Blev oxå några muffins me rabarber i...men vet inte va som hände me dem...de blev sååå små....mn goda de oxå....Hann me en snabb fika här innan de va dags för Bills att hoppa i säng...

Ja å Erika kollad greys å så bara  försvann tiden...Hon gick hem runt elva....Så ni sitter man här å vill både sova å inte sova...eller sova vill ja men vill inte lägga mig...Usch....får bli en natt till me tv:n...

Hoppas ni andra får sova gott....

Kommentarer
Postat av: syster

du vet att det bara är att ringa på natten om du skulle känna för det - är ju liksom vaken! ♥

2009-05-14 @ 06:05:06
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0